FALSK Marknadsföring....

....av mig, tycker Uffe att jag gör på min blogg. Han tycker att man får en bild av en "bullbakande", alltid glad & käck tjej när man läser det jag skriver. En som springer, klädd i förkläde, ut till honom när han kommer hem från jobbet.
Jag är en glad, käck tjej som allt i världen skulle ha ork att vara "bullbakande". Tyvärr, så är det just det som gör mig deppig, att jag inte orkar vara så som jag skulle vilja vara. Kraven på mig själv är just det som har dragit ner mig så mycket. Usch, var bara tvungen att skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

Hej gumman. Man kan inte hinna allt som man vill,jag skulle också vilja hinna baka och mycket mera, men orken finns inte där.Bullar och kakor kan man ju handla affären.MARIA JAG TYCKER OM DEJ SOM DU ÄR.KRAM KRAM TÄRNAN.

2009-05-08 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0