08-land idag!

Utvecklingsamtal med Moas mentor i dag. Klockan 3 börjar den så jag tänkte hinna lite annat i 08-land innan.
Åka till mina föräldrar & hämta halsband & värmeljus. Halsband & ljus som jag ska ha på mig på bröllopet. Ja, inte ljusen förstås!
Tygaffären ska få ett besök av mig...månne dom ha det jag behöver. Organzaband m.m. Slipstyg, får jag inte glömma bort. Ifall jag nu måste be sömmerskan sy en.
Herrklädesaffären i Jakan där jag hoppas hitta slipsen som jag vill ha.
Äta lunch med Mona...om hon hinner. Känns som om det var evigheter sen vi sågs. Trist för vi har såååå roligt ihop & hon är sååååå bra!!! Kramar i massor till dig Mona när du läser det här! Vet att du läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Tack för i dag, det var jätte trevligt. Man blir så glad av att se dig. Jobbigt att jag kände mig så trött bara... men du vet ju hur det är:)

Ha det så bra. kramisar

2009-05-06 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0