Vilken ska man välja!?!?

3 brudklänningar som är bra och jättefina. Pröva fem klänningar i dag och känns som ett motionspass efteråt. Hjärnan och kroppen är helt slut.
Den femte och sista jag pröva gav Tindra en spontan applåd till. Känns som om det är den som jag kommer att välja, just för att hon applådera.
Tindra pröva en klänning och hon blev så glad. Hon såg en liten vit handväska med rosor som hon tyckte jag ska ha. Bröllopsgården är en riktig Tindra affär. Med masssor av prinsessklänningar, tiaror, smycken och inte minst skor.
Efter min provning så var det dags för tärnan att prova lite tärnklänningar. Två helt underbara kreationer som passade Anne-Sofie jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0