Provning av BRÖLLOPSKLÄNNING

Ann-Sofie och jag tog en tur ut till Fläckebo för att titta på brudklänningar.
När vi kom fram så blev jag sååååå nervös och hispig. Blev förvånad över hur jag kände för att pröva klänning.
Efter att ha stått utanför och sprattat en stund så klev in i affären, eller en inredd lada, som butiken låg i.
Såg direkt vad jag ville ha och prova den direkt. Modella för Ann-Sofie med brudklänningen på, orakade ben och vita tubsockor. Hon bara stöna och stöna "Åh vad vackert" och stod med tårar i ögonen.
???Undrar om tårarna var förtvivlingstårar för mina håriga ben och vita strumpor.???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem vet , ni skulle ha sett bena ,jättehåriga. '

hihi jag bara skoja lite.

KRAM. P.S. TACK FÖR EN TREVLIG DAG MARIA D.S.

2009-03-12 @ 18:14:28
Postat av: Leena

Häftigt!!! o då menar jag ej det håriga heheh. Garanterar att de som läser din blogg kommer att ha sina blickar på just dina ben heheh...se till att de är rakade heheh Häftigt med att dina föräldrar har 45 års jubileum och så fyller väl du också 45 år i år, visst är vi lika gamla?? har för mig de...Ha det bra

2009-03-13 @ 15:41:35
URL: http://metrobloggen.se/mammaleena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0