Frissan & Buketten

Middagskonversationen var min frisyr och bukett. Uffe sa ur han ville att jag skulle ha för frisyr vid bröllopet. Så nu blir det så och det är helt okey för mig. Eller som Uffe sa nu har du och Ann-Sofie något att prata och planera om. -- Som om inte vi har fullt upp att prata och planera iallafall.
Buketten kom jag på en idé och då är det helt okey för mig också. Jag har sagt hur jag vill ha på ett ungefär sen är det min blivandemake som ordnar det. Jätte kul och spännande!


Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

Vad spännande att Uffe ska få fixa bruketten,jag tror att jag börjar bli lite avundsjuk på dej, eller er som ska gifta er. Många kramar Anne-sofie.

2009-03-15 @ 06:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0