En slank den dit o en slank den hit

Bysten ville inte vara där jag vill i går vid provningen av klänning. Lyfte upp och tryckte ihop dom i bh:n men så fort jag tog ett steg så vara dom åt olika håll. Den ena ville åt sidan och den andra ville hänga rakt ner.
När jag kom hem så fick jag en förklaring på varför dom trotsade mig. Jag hade på min 6 år gamla, urtvättade, slappa bh på mig. En bh som jag har hemma och skruttar med. I den finns inget fast tyg som håller upp, den är mer en döljande trasa för vårtorna. Sömmarna har gått upp ett par centimeter i ryggen och där har tyget frasat sig.
Undrar vad hon som hjälpte mig med klänningarna tänkte?!?!

Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

HEJ MARIA. De gör inget att behån var sex år gammal,

du var så vacker i alla klänningar du

provade,en riktig sagoprinssesa. SNYFT,

SNYFT.

2009-03-18 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0