BRÖLLOP PÅ LÖPANDEBAND

Ringde och skulle boka tid för bröllopet.
Jag hade bestämt att det skulle vara den 27/6.
Ja, vet ni tänkter vadå JAG. Ska förklara detta med JAG: för Uffe är det viktigaste att få gifta sig med mig datum och präst det spelar ingen roll. Eller som han sa "det är väl inte prästen jag ska gifta mig med?!
Sonika så bestämde jag ett datum och det blev det datumet jag hade tänkt.
Klockslaget blev kanske inte precis vad jag hade tänkt. (hade faktiskt inte tänkt ut något klockslag). Men det var redan inbokade bröllop klockan 15 och 17 den dagen så vårt bröllop blir 13.00.
Prästen ska alltså viga bröllopspar enligt "löpandebandprincipen" den 27/6-2009.


Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

IMORGON BLIR DET EN TREVLIG DAG , NÄR MAN SKA SE DEJ MANNEKÄNGA I BRUDKLÄNNINGAR PÅ LÖPANDE BAND



KRAM ANNE-SOFIE

2009-03-11 @ 22:49:33
Postat av: Leena

Ska bli kul o följa.......själv har vi nog bestämt att vi ej ska gifta oss efter 28 år som förlovade heheh men ska bli kul o följa ditt liv fram till the big day.....

2009-03-12 @ 10:32:40
URL: http://metrobloggen.se/mammaleena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0