Ingen förlovningsring & fått korgen!

Våra förlovningsringar ska få lite mer glans inför bröllopet.
När jag lämnade in ringarna så visade expediten min vigselring.....så vacker.....fast tyckte att det var lite konstigt att hon visade den utan att fråga först?!

Svärmor, Tindra och jag var runt i varje affär i Sala för att hitta en korg. Tänkte ha bröd i en korg som jag har målat.
Hittade ingen, jo hittade några gjorde vi, men det var korgar som dom hade till skyltning.
Såg innann jag svängde in till våran väg att loppisen i Visbäck hade öppet. Körde in där och hitta t.o.m. 2 korgar som passar till bröd....den minsta korgen fick jag på köpet.
Fick även höra att dom har börjat sälja kryddor också.....jätte spännande kryddblandningar har dom....så gör ett besök där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0