FNITTRIGT möte!

Uffe & jag träffa prästen i går för vigselsamtal.
Jag fnittrade, pratade och skämta så Uffe sa till slut "du är nervös, jag har aldrig hört dig fnittra & babbla så förut!!!"
Ja, jag var det...kändes så overkligt nära när vi prata om vigselakten.
Blir nervös bara jag skriver om det nu....shit, inte många dagar kvar.
Tänk att jag ska gifta mig med Uffe i en kyrka och ha på mig värsta brudklänningen. Lycka, lycka och åter lycka känner jag inom mig!

Prästen var jätte trevlig....han påminde jätte mycket om min brorsa. Kändes lite som att prata med brorsan!

Uffe blev så förvånad över att jag hade allt klart, vilka psalmer, hur vi ska gå in & vilken ordning jag vill ha vigselakten.
Berömde mig för att jag har sån koll och ordnar med allt. Tack älskade...det är så kul att planera våran dag!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kände precis lika när vi var på vigselsamtal, kände mig som en fjortis! Kändes verligen overkligt fram tills dess

//Hanna

2009-06-24 @ 09:35:45
URL: http://metrobloggen.se/hannasviktkamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0