Spruta & vädergud!

Usch, var och tog sprutan mot svinsjukan i går!
Den där lilla ettriga nålen är så obehaglig. Fick en flashback om när jag var till tandläkaren för att få bedövning. Höll på att tuppa av då och var halvvägs att tuppa av i går! Sköterskan tyckte jag skulle vila en stund och Uffe påpeka att jag var likblek i fejset!
Ska jag få någon spruta igen så vill jag ha bedövningssalva innan....!





Väderguden måste ha tröttnat på tjatet om att vi vill han en vit jul! Han eller är det en hon? har hört våra böner om att det ska vara snö så vi får julkänsla. I natt har det snöat och i går var det -20 hela dagen.
Bara inte han, tror inte att det är en hon, gör att snön blir till slask på julafton.
Väderguden kanske vill jävlas så han kan göra långnäsa till oss....risken finns att han har tröttnat på att vi alltid klagar på vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0