Ockuperad av Kung Bore!

Kung Bore härskar i min värld! Inte bara ute där han har bestämt att det ska vara -25 grader. Han härskar inte bara ute utan över mitt jobb och min bil också!
Jobbet har 8 grader varmt, eller snarare kallt! så Kung Bore gör att jag inte jobbar i dag! Min kropp orkar inte med en dag i kyla igen och särskilt inte när jag är snorig!
Min bils bromsar har han ockuperat för femtielfte gången!!! misstänker hans små undersåtar som gör isberg i bromsarna!!!
I går hade Kung Bores undersåtar gjort isberg i Helenas bromsar. Men vi, jag och Helena, ger oss inte!!! Vi håller ihop och turas om att köra våra döttrar och varandra!
Inte blir vi nedslagna av Kung Bores makt....bara lite bitska, argsinta och frusna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0