Min Dag blev av!

Fast inte ute med korvgrillning utan jag bjöd över Bossen & Tärnan med barn på middag! Betydligt godare och varmare än att äta korv i kyla!

Fick en julklapp av tärnan....

...rattmuff med passande text!!! Vet ni att jag hade faktiskt önskat just den av tomten....


Uffe blev avis på muffen, tror jag, han vill nog att mina händer ska greppa om han också och inte bara runt ratten!!!


Premiär stekte vaktelägg till frukost, så pluttants litet i jämförelse med hönsägget!
Bettan hon lägger 1 ägg nästan varje, helt otroligt när det är så kallt. Dom har en värmelampa men den ger inte full värme i hela buren.

Kylan och snön håller sig kvar!

Otroligt vackert är det! Älskar vårat lilla hus mitt i skogen och än mer vackrare är det när allt är inbäddat i snö!

I dag är det Uffes dag och då blir det hockey i Leksand! Jag har lagt mig i lite i hans dag, fy på mig, blir ett stopp för shopping på DollarStore i Borlänge!!
 


Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

Ratten blen ju jätte fin Maria. Kram tärnan

2009-12-29 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0