Jag känner en som är OTREVLIG!

Den otrevliga har jag känt i över 45 år och den otrevliga är JAG!!!!
Otrevligt som värst är att somna 7 på kvällen en fredag....fast den otrevliga tyckte det var så skönt och behövligt.
Förmodar att otrevliga jag har mycket huvudet just nu:
Julklappar, födelsedag med kalas, matsedlar & handling & tillagande så vi får mat i magen, julpyntande med städning inför det, tvättande och vikande av dito mycket mer som ska fixas.
Plussar på mitt otrevliga jag genom att jobba....möten, planering och nytt som händer. Sånt som får min otrevliga hjärna att bli ännu mer otrevligt trött!!!
Tur att jag ibland är mindre otrevlig....när det är lugnare i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0