Allt klart!

Klapparna är inslagna! Jag, Moa och Uffe satt vid köksbordet och hjälptes åt med inslagningen.

Familjesamarbete!

Moa och jag fixade lite julgodis, allt blev bra utom marmeladen. Den blev segflytande, undrar hur vi ska äta den. Himla synd för den smaka så gott!


Snöbollar, Rocky Road & Tryffel!


Persika-Passion marmelad i flytande form!

  
Mitt favvo julklappspapper, grymt söta tomtar! Till och med krullet på snöret fick jag till i dag!

Längtar efter att det ska bli julafton, en natt kvar! Kanske inte mest för själva julafton utan för att gosa med Tindra som har varit med farmor i fyra dagar!


Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul & Gott Nytt År!

2009-12-24 @ 00:03:58
URL: http://minaungar
Postat av: angelica

mysiga bilder vi bakade också rocky road igår

God jul till hela familjen

från oss..

2009-12-24 @ 07:30:14
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0