Tröttigt roligt!

Sammanfattning av helgen.
Har stått på Salamässan fredag-söndag och det blev sammanlagt 28 timmar.
Tiden gick snabbt när jag hade trevliga grannar och massa folk som kom och prata. Montern stod perfekt placerad så att jag såg scenen. Uppträdanden med unga talanger och EMD.

Var med i radio i går, blev intervjuad om Möklinta. Berätta om Ungdomsgården och VM-travarna.
Tänk nu har jag varit med både i radio och tv inom loppet av någon månad. Säg till mig ifall kändisskapet förändrar mig som person...tihi!


Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

Hej på dej kändis bruden, ja skulle gärna vilja ha en autograf tack. Kram tärnan.

2009-08-31 @ 17:35:55
Postat av: Maria

Sjävklart, tärnan, får du min kråka på ett papper! Ska du glasa in den? Kram bruden

2009-09-01 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0