Jonny och tjejen!

Vår älste son kom på besök med sin nya flickvän i går. Första gången vi träffa henne och hon träffa oss. En jätte trevlig, smart och söt tjej.

Dom gjorde en jätte god (och mycket) skagenröra som vi åt som förrätt. Så dagens lunch för mig blir tunnbröd med skagenröra!!!

Har börjat bli så sentimental när jag tänker på mina två söner. Är så stolt över att dom är så himla bra. Båda har fasta jobb, är artiga och så himla goa + mycke mycke mer. ÄLSKAR ER så mycket!
Känner att "jag har varit bra som mamma" när jag ser dom.
Fast det har varit tufft många gånger bl.a. eftersom jag har uppfostrat dom som ensamstående mamma.
Allt har inte varit himmelriket under deras uppväxt men jag och dom lyckades ändå att klara av allt. Det positiva har varit starkare än det negativa.
TACK FÖR ATT NI FINNS ALLA MINA BARN!!....."snyft" tårarna rinner.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! jag messade dig igår, vill bara höra om du fortfarande vill komma till mig på smyckepartyt nästa Lördag. Jag måste planera så jag vet hur många som kommer.. Ha det bra..

kramar

2009-08-14 @ 15:31:34
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0