Schlagergympa

Gympa i går för att deffa kroppen inför bröllopet.
Tänkte tanken "orkar inte gympa i kväll" när jag kom hem från jobbet. Efter lite vila så orkade jag.
Gympamusiken var schlagers, uppvärmning till Charlotte Perelli, boxning till Måns Zelmelöw, magövningar till Bang en Bumerang". Jo det var mer övningar men jag kommer inte på fler låtar.
Det konstiga var att min mage hade hamnat i nacken. För när det var situps så arbetade jag med nacken och inte med magen. Koncentrera mig för att bara använda magmusklerna men bara nacken arbeta. Halkar inte magen ner dit den ska så får jag ha utsläppt hår på bröllopet. Tänk er en hängmage som sitter i nacken?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0