PlaneringsSVACKA!!!!



Har full koll på det som ska inhandlas till bröllopet. Men var i sjutton ska jag hitta det jag vill ha???

Dukningen till festen blir inte som jag vill. Hittar inga mörkblå värmeljus.
Hade tänkt att ha mörkblå servetter och mörkblå placeringskort. Men det går ju inte eftersom dom kommer att placeras så nära varandra.
Funderar på silverfärgat papper till placeringskorten. Skriver namnet med blått på korten i såfall.  Fast då har jag köpt ljusblåa fjärilar som ska sättas på korten. Passar ju inte ihop med silvret för dom syns inte.

Slipsen till Uffe vet jag precis hur jag vill att den ska se ut. Var hittar man en sån da???

Jag vill ha mörkblå servetter och placeringskort och jag vill ha just den slipsen....känner mig som ett trotsigt barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0