Kört olagligt!!

Gjorde en upptäckt i morse....min bil har haft körförbud sen 1 april.
Vi har glömt bort att besikta bilen.
Tur att man bor på landet, tänkte jag, åker inte runt så mycket.....men jag har åkt runt mycket. Varit till Västerås, Borlänge & Stockholm under körförbudet!!!

Förra gången....ja det råka bli så...när jag körde med körförbud blev jag tagen av polisen. Polisen ringde upp Uffe och sa att dom hade hans sambo m hans bil. Tindra var med mig och kläckte ur sig när vi fick åka iväg "snygg var han också" om polisen.

Åker till Fagersta och besiktar bilen idag....inte tid med det, men måste!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Maria då.. Du har väl för mycket i tankarna just nu med bröllopet och allt :P

2009-04-29 @ 09:41:32
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0