Icke olaglig...

...när det gäller min bil, iallafall!


Ladda med 2 gps:er i bilen när jag skulle åka till Fagersta.
Trots gps:arna så åkte jag åt fel håll när jag skulle hem.
Hann köra 1 mil tills jag tänkte att det var en konstig väg.
Först trodde jag att jag hade åkt genom flera rondeller utan att tänka ens på att jag åkte i dom. (Finns 4 på raken).
Blev smått orolig över att jag kan tänka på annat och inte se att jag åker in i rondeller. Orolig i onödan alltså!! För jag hade åkt fel och inte varit i närheten av rondellerna jag skulle ha kört i.

    Bilprovningen i Fagersta! Trevligt kille som godkände min bil & att jag fick komma in tidigare!
Fast han lura mig och sa att "att bilen hade en del anmärkningar". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0