Att-göra-kom-i-håg

Brukar fastna "komma-i-håg-tankar" i huvudet på mig. Har lärt mig att skriva ner tankarna direkt och inte gå och klura.  Så idag har jag gjort följande anteckningar:
Dukning m.m. som ska göras dagen innan bröllopet. Skrivit allt som ska vara på varje bord. Champagne-, gåvo-, gästboks-, buffé, ost/frukt-, tårt- och drickabord ska finnas.
Tillagning av maten till buffén, allt som ska hackas, malas, skivas, lagas och läggas upp.
Blir en fullmatad dagen-innan bröllopet dag. Ska försöka få hit mina föräldar, svärmor och min brorsas tjej så dom kan hjälpa till. Men det får inte bli för många heller så det blir för rörigt. Någon av dom kanske kan hålla-ställningarna hemma så jag slipper tänka på den biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0